10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 8. märts 2018

Tatra- kohupiimapallid

Tatra- kohupiimapallid
Selline omamoodi toit  lihavabadeks esmaspäevadeks. 
Ma olen neid mitu korda teinud, pidevalt retsepti timmides. Igaks juhuks hoiatan, et kui tahad, et põhimaitse jääks tatar, mitte kohupiim, siis arvesta, et sööma peab soojalt. Külm tatrapall muutub üsna krõpsuks. Sel põhjusel on tatra/kohupiima vahekord pea pooleks. Kui suurendad tatra koguse suuremaks kohupiima kogusest, saad krõpsuma toote.


Maitse on hea, Nagu ikka tatral ja kohupiimal.

Kuna ma otsustasin, et tatrajahu on liiga kallis, siis sai tatrajahu kodusemal moel: purustasin tatratangud.
Ettevaatust :) Soovitan jahvatada kinnises nõus- kohviveskis või blenderis. Lahtise nõu puhul arvesta, et köök on hiljem terakesi täis :)




9 pätsi jaoks

150 ml tatrajahu
200 g kohupiima
1 muna
50 g hapukoort
25 g pehmet võid

sega kõik kokku.
NB! maitsesta väga julgelt, kuna päts muutub peale küpsetamist mahedamaks.
Pane sisse soola, pipart, hakitud peterselli, tüümiani, pipraid....

Kui paned burksi vahele, siis vooli märgade käte vahel pätsid, minul on pildil pallid serveeritud pletskitega.
Väga hästi sobib juurde midagi tomatiga. Tomatikaste näiteks.
Küpseta küpsetuspaberil ahjus 180 C 20 minutit, siis pööra ümber ja lase veel minutit 5 pruunistuda.

Pannil küpsetamiseks lase tund seista külmas ning parema tulemuse huvides on mõistlik pätse paneerida tatrajahus.

Tatra .kohupiimapallid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!