10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

reede, 2. veebruar 2018

Tatrasalat

Postitus sarjast " mida teha keedetud tatraga".

Mulle tatar väga maitseb, ja minu meelest sobib tatraga pea iga asi.
See konkreetne salat sisaldab
keedetud tatart
punast hakitud sibulat
marineeritud kurki
keedetud peeti

Loomulikult võid kastmeks segada õli- happe segu. Aga mulle meeldib rohkem hapukoore- majoneesi segu. See annab rohkem maitset, kreemisust ja energiat :)
Ettevaatust, kui selle kõik läbi segad, näeb see välja nagu üks mögin.
Seega, sega enne serveerimist ja kui pakud pidulikumal juhul siis ära segagi. Jäta selline kihiline versioon.
Tartasalat

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!