10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

esmaspäev, 3. aprill 2017

Suitsuräime- makaronivorm

Makaronivorm

see oli mu lapsepõlve lemmiksöök.
Ema tegi seda alati ahjupotis. Ja nii krõbedaks, nagu see oli tol ajal, ei õnnestu mul kunagi seda enam saada.

Loomulikult võib räime asendada suvalise suitsukalaga.
Kogused on antud 20,5 x 20,5 vormile. Ja sellest jagub vabalt vähemat neljale sööjale.

Keeda 0,5 liitrit tooreid makarone pakil oleva õpetuse järgi soolaga maitsestatud vees pehmeks.
Parimad on sarvekesed. Aga ilmselgelt sobivad misiganes meeldivad sordid.

Puhasta ca 400 g suitsuräimi nahast, peast ja selgroost. Kui soovid haki kalatükid ühtlasemaks.

Pane ahi sooja



Määri ahjuvorm võiga ja puista üle riivsaia või riivleivaga

klopi lahti
1 muna
1 klaasi piimaga


maitse makarone ja kala, kui makaron on liiga mage, siis lisa piima sisse veel pisut soola. Keeruta sisse musta pipart.

Pane alumiseks kihiks makaronid, vahele kalakiht ja pealmiseks kihiks jälle makaronid,
Kalla peale muna- piimasegu.
Pane peale võitükikesi ( kokku u 25 g)
makaronivorm
Kui soovid, siis riputa üle riivsaiaga või riivjuustuga. Aga minu meelest on see juba pillamine.

Küpseta 175C (pöördõhk) juures ca 30 -40 minutit, kuni vorm on kenasti kuldpruun.
Haki valmis salatid ja söö!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!