10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

esmaspäev, 12. detsember 2016

Kõrvitsasalat

Minu jaoks on kõrvits viljana niigi liiga magus ja ma eelistan pigem magus- haput, kui kompotilaadset kõrvitsasalatit.

Aega kulub ca 15 minutit + kõrvitsa hakkimine

ca 1 kg kuubikuteks hakitud kõrvitsat ( umbes 3 liitrit)
0,5 l vett
3 spl suhkrut
2 nelgitera
2 vürtsitera
1,5 spl äädikat 30%

Kui kogu kõrvits ei mahu korraga potti, siis kasuta suuremat vee kogust ning lisa kõrvits jupiti. Keeda marinaadis pehmeks, pane purki, lisa järgmine ports jne. Kuna vedelik aurustub, siis tee rohkem marinaadi.


0,5 l vett 150 g suhkrut /1-1,5 spl äädikat
0,75 l vett  300 g suhkrut /3 spl äädikat

Pane vesi keema 
lisa maitseained v.a äädikas
ja hakitud kõrvits. 
Pese purk ülipuhtaks.
Kui kõrvits on pehme (NB! paar minutitr!), lisa äädikas, maitse.
Vajadusel lisa veel maitseid. Peab olema pisut liiga kange.
Pane kõrvits purki ning sulge kaanega.

1,1-1,3 kg puhastatud kõrvitsast ja 1/2 l marinaadist saab 3x 0,5 liitrist kõrvitsahoidist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!