10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

teisipäev, 27. märts 2012

Sibulad

Jama, kui valgust on liiga vähe, jama kui seda valgust on liiga palju. 

Landscape pildil on mu idee põhimõtteliselt teostunud, sibulad on suht-koht rohelised, mitte taganttuleva valguse tõttu mustad. See pilt andis ka õppetunni, et keskendudes tervikule ei tohi ära unustada detaile- aknaraam ja üks kole sibul poleks siia pildile  pidanud sattuma. Kuuldavasti saab seda fototöötlusega eemaldada, seetõttu las jääb- ükskord jõuan nende peatükkideni ja siis teeme selle korda.
Portrait pilt meeldib mulle väga, kõigi oma vigadega. Mulle meeldib et pildil on piisavalt õhku ja avarust ning alusel tekkinud peegeldused ja varjud.

Mis omakorda tõestab seda, mis ikka. Vahel pole  vaja tehnilist täiuslikkust, et saada kena fotot.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!